JÄSENKIRJE 2/2020

Arvoisat Kirjoittajayhdistys Ernestin jäsenet

Kirjoittajayhdistys Ernesti piti vuosikokouksen perjantaina 13.3.2020 klo 14.00 Rinssi Everstissä Rantasalmella. Ernestin hallitus jatkaa samalla kokoonpanolla kuin viime vuonna. Vuosikokous valitsi yhdistyksen puheenjohtajaksi Hilkka Lappalaisen. Hallitus valitsi keskuudestaan muut toimihenkilöt. Leena Sarkkinen jatkaa varapuheenjohtajana. Jaana Viljakainen toimii edelleen sihteerinä ja rahastonhoitajana. Hallituksen muina jäseninä ovat Katriina Kaija, Marja-Leena Lahti ja Cilla Ekholm-Tiainen.

Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2020 on 10 euroa jäseneltä.

Ernestin tilinumero on FI 58 5383 0420 0436 69 (Rantasalmen Osuuspankki)

Maksun viitenumero on 13. Älä siis kirjoita maksuun viestiä vaan käytä viitenumeroa 13.

Muistathan maksaa jäsenmaksusi!

Käymme vuoden aikana yhdistyksen jäsenrekisteriä läpi ja poistamme sieltä henkilöt, jotka eivät ole maksaneet jäsenmaksua.

Runon jäljillä -runokurssin kaksi seuraavaa tapaamista siirretään syksylle. Ilmoitamme syksyn  päivämäärät  heti,  kun se on mahdollista. Heinäkuussa kurssin on määrä kokoontua Juvalla. Ilmoitamme heinäkuun kurssiviikonlopun kohtalosta, kun tilanne selkenee.

Myös muut Ernestin kevään tapahtumat ja kokoontumiset on siirretty koronan jälkeiseen aikaan.

Rantasalmen Lehden päätoimittaja Arto Ylhävaara on toivonut lukijoiden lähettävän tekstejä lehteen.

Nyt on oiva hetki pitää paikallislehti paksuna ja tarjota omaa tekstiään julkaistavaksi. Sähköpostiosoite lehteen on ay@rantasalmenlehti.fi

Ernesti tiedottaa Facebook-sivujen, sähköpostin, nettisivujen ja kirjepostin kautta. Muistathan ilmoittaa meille,

jos sähköpostiosoitteesi muuttuu.

• Facebook - Black Circle